Kategorie

  • Brak kategorii

bo…

…bywa tak, że uczucie przychodzi powoli… Ale ja sie nawet boje tego uczucia, które przychodzi powoli… Gdy już przychodzi… Ja niepotrzebnie uciekam, ale to chyba dlatego, że tymczasowo nie mam ochoty angażować się w jakikolwiek związek… DAJCIE MI DYCHNĄĆ

…szczęście jest tak blisko, ale ja chyba nie umiem docenić tego, co mam… BOŻE otwórz [...]

Ah… To Ty :)

,,Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty…” Powiadają, że wiosną hormony do głowy uderzają. Ciekawe, czy okaże się to prawdą :] Być może w moim przypadku nie. Często moja osoba odchyla się od pewnych stereotypów. No… Się pożyje, się zobaczy, się doświadczy. Lub też nie :]

hmm…

Jednak nie spasowaliśmy sobie… Cóż bywa i tak. Ale jak juz wczesniej wspomnialam … ,,nie jedna rybka w morzu plywa”… Nie zraniłam ani ja go, ani on mnie. Wytłumaczyliśmy sobie wszytsko i jest okej

SZCZESLIWA???

Cóż za pytanie. JASNE!!!! Poszlismy wczoraj do kina… Jestesm z nim. Nie wierze… Normalnie nie wierze… Z radosci mam ochote skakać, krzyczeć i gryźć… Nie moge nic wiecej napisac. Na serio tego nie da sie opisać. Wiem tylko tyle, ze zaczęłam znowu czuć

[lol]

POwiedzial, ze również mu się podobam… Czyz to nie cudowne?? No… ale co dalej?? Wiem… Boi się. Życie naprawde dało mu w kość, co do miłości no i boi sie… Ale ja poczekam, ja pokaze, ze mi zalezy… Eh… Kto by pomyslal, ze ja to kiedy napisze… Ja mam czas, ja na serio poczekam, az [...]