Kategorie

  • Brak kategorii

bywa i tak

Ja naprawde jestem pomieszana… Nie chce tego co fajnie całował Nie chce nikogo, a jednak kogoś mi brakuje…

JESTEM…

Wyjechałam, na narty i wróciłam… Jestem cała i zadowolona… Z niesmiałkiem nie wiem jak to będzie, chyba nie wyjdzie… Może powróce do tego, co tak fajnie całował… Dlaczego to tak nagle się skończyło. Trzebaby to naprawić…

Chciałabym mieć w sobie taką siłę, tak opanować lęk i strach pokonać…

Myślę o nim i boję się. Boję się znowu wejść w jakiś związek. Boję się zazdrości, bólu tęsknoty, miłości. Boję się zaryzykować. Nie wiedzieć czemu… Przecież zawsze, w każdym związku coś takiego musi istnieć. Albo rybki, albo akwarium. Dlaczego jak go wcześniej niezauważyłam? Wcześniej, gdy niczego się nie bałam. Wtedy, gdy wszytsko było ,,łatwe”…

,,Pokonać [...]

ja tez chce…

… sie zakochać… chociaż cholernie sie boje i nie mam w kim

hiiiiih :]

Hm… Jest chłopak. Bardzo interesujący, jednak jest coś nie a tak, a co?? On jest nieśmiały, i co z takim zrobić?? Jak go nauczyć odwagi hihi

DOPIANE PARE MINUT PÓŹNIEJ: Kurde, ale on jest naprawde fajny… JEEE

Aktualności……..

Zaczęło się. Nie oddam nikogo niomu, bo nie mam kogo, ale nie jest mi źle. O NIE… Wręcz przeciwnie…

Półmetek, nie mój, ale się wkręciłam. Był tam ktos. Czy fajny? Nie wiem, ale fajnie całował ;p

=*( , =( , =| , =) , =*) , :D

Nie wiem jak długo pociągniemy jeszcze razem. Jesli dalej ma byś tak, jak jest teraz to ja podziękuję. OLEWKA?? Okej ja też potrafię i jeszcze zobaczysz… Jak w ogóle będzie okazja. nie jestem zakochana i za to Bogu dziękuję, bo w takiej sytuacji nie dałabym rady… :/ Ale jestem WOLNA od miłości i świetnie sobię [...]